Команда експертів з реклами ваших товарів

Що варто знати щоб бути готовим до цього

Минулого року ми повідомляли, що з 30 червня 2022 року адаптивні пошукові оголошення залишаться єдиним типом пошукових оголошень, які можна створювати або змінювати у звичайних кампаніях у пошуковій мережі.

Ви більше не зможете створювати та змінювати розгорнуті текстові оголошення. Уже створені оголошення цього типу будуть відображатися разом з адаптивними пошуковими оголошеннями, і вам будуть доступні звіти про їх ефективність. Ви зможете припиняти та відновлювати показ розгорнутих текстових оголошень, а також видаляти їх. Ще ви можете створювати та змінювати оголошення з номером телефону та динамічні пошукові оголошення.

Як підготуватися до майбутніх змін

Рекомендуємо до 30 червня 2022 р. створити хоча б одне адаптивне пошукове оголошення в кожній групі оголошень, що відноситься до кампаній у пошуковій мережі. Рекламодавці, які перемикаються з розгорнутих текстових оголошень на адаптивні пошукові, використовуючи ті ж об'єкти, в середньому одержують на 7 % конверсій більше, ніж раніше.

Ось кілька порад, які допоможуть вам створювати ефективні адаптивні пошукові оголошення.

  • Використовуйте як основу свої найефективніші розгорнуті текстові оголошення та підвищуйте якість оголошень до рівня "Високе" або "Відмінне". Цей показник дозволяє визначити, наскільки ефективно ваше адаптивне пошукове оголошення та як його можна покращити. Рекламодавці, яким вдалося підвищити якість оголошень з низького до відмінного, в середньому отримують на 9% більше кліків та конверсій.
  • Перевіряйте Рекомендації в акаунті. Вони допоможуть вам швидко додати або покращити адаптивні пошукові оголошення.
  • Закріплюйте заголовки та описи на певних позиціях в адаптивних пошукових оголошеннях. Це зручно, якщо ви хочете завжди показувати певну інформацію. Рекомендуємо закріплювати на кожній позиції два-три варіанти заголовків чи описів.
  • Використовуйте варіанти оголошень. Це дозволить вам тестувати різні версії об'єктів та аналізувати їх ефективність у різних кампаніях.
  • Перегляньте звіти про об'єкти для різних кампаній, щоб знати, які заголовки та описи викликають найбільший інтерес у потенційних клієнтів. Рекомендується замінювати неефективні заголовки та описи новими, заснованими на найбільш ефективних.
  • Оцініть ефективність реклами за кількістю додаткових показів, кліків та конверсій на рівні груп оголошень та кампаній. Адаптивні пошукові оголошення дозволяють вам брати участь у більшій кількості аукціонів, тому показники на рівні оголошень (наприклад, CTR та коефіцієнт конверсії) можуть не давати повної картини ефективності.

Ми також рекомендуємо використовувати адаптивні пошукові оголошення спільно з ключовими словами з широкою відповідністю та інтелектуальним призначенням ставок. Це допоможе вам охопити нові високоефективні запити та оптимізувати ставки в реальному часі. Рекламодавці, які перемикаються з розгорнутих текстових оголошень на адаптивні пошукові, використовуючи ті ж об'єкти, і налаштовують у кампаніях широку відповідність ключових слів та інтелектуальне призначення ставок, в середньому одержують на 20 % конверсій більше за попередньою ціною за конверсію.

Автор: Сілвейнус Бент (Sylvanus Bent), менеджер з продукту, Google Реклама

Наш Instagram
Приєднуйтесь до нас в мережі Instagram
Підписатися
Instagram