Команда експертів з реклами ваших товарів
Пн-Пт 9-18

3 способи створення інтернет-магазину: обираємо власний шлях у e-commerce

(06.11.2023)

 

3 способи створення інтернет-магазину: обираємо власний шлях у e-commerce

Відкриття інтернет-магазину — один з перших кроків на старті в онлайн-торгівлі. Наразі існує безліч веб-студій та платформ, які пропонують різні варіанти створення сайту. До вибору того чи іншого шляху варто підійти відповідально: якість і функціональність онлайн-платформи суттєво вплинуть на ваші бізнес-процеси. Крім того, вартість створення інтернет-магазину може кардинально відрізняється в залежності від обраного шляху.

У цій статті ми порівнюємо 3 найбільш популярні способи старту в електронній комерції, їх базові переваги та недоліки.

Спосіб 1: SaaS-платформи

SaaS (software as a service) — це сучасні хмарні сервіси, на базі яких можна створювати інтернет-магазини. Такі платформи, як Shop-Express, пропонують створення інтернет-магазину всього за 1 день. Не потрібно мати власне програмне забезпечення, адже інтернет-магазин працює на хмарних CMS, дозволяючи легко керувати своїм сайтом онлайн. Оплата за користування відбувається у форматі щомісячних або щорічних платежів. Ви не купуєте сайт, а ніби «орендуєте» його на платформі.

Детальніше про SaaS-платформи:

  • Витрати: Залежать від обраного тарифу, кожен з яких включає набір послуг та функціоналу інтернет-магазину. На shop-express.ua базовий інтернет-магазин коштує від 3360 грн на рік.
  • Час на запуск проєкту: На SaaS-платформах ви використовуєте вже готові рішення, тому сконструювати сайт можна за 1 день, з більш розширеними можливостями — за кілька днів, з індивідуально розробленим дизайном — 1 місяць.
  • Функціональність: Технічні можливості вашого сайту залежать від кількості функціоналу, інтегрованого в платформу. Наприклад, Shop-Express пропонує найбільший набір інтеграцій, які вже передналаштовані в систему: популярні CRM, чат-боти, надійні платіжні сервіси та оператори доставки, маркетингові інструменти тощо.
  • Обслуговування: Команда сервісу бере на себе всі технічні моменти, від виправлення багів до оновлення хостингу. Не потрібно залучати додаткових спеціалістів для обслуговування.

Спосіб 2: Індивідуальна розробка

Індивідуальна розробка інтернет-магазину передбачає створення унікального дизайну та функціоналу «з нуля». Цей підхід є найбільш дорогим та часозатратним, але водночас надає безмежні можливості для адаптації магазину під конкретні потреби.

Детальніше про індивідуальну розробку:

  • Витрати: Вартість індивідуальної розробки, зазвичай, складає від $1000 до $10 000. Також потрібні регулярні витрати на залучення спеціалістів для підтримки інтернет-магазину.
  • Час на запуск проєкту: Індивідуальна розробка займає багато часу, оскільки потрібно розробити всі компоненти магазину «з нуля». В залежності від поставлених задач, кількості правок і переробок, кастомна розробка може зайняти кілька місяців.
  • Функціональність: Індивідуальний підхід дозволяє реалізувати будь-яку функціональність, яка потрібна бізнесу.
  • Обслуговування: Ви повинні наймати програмістів для оновлення хостингу, виправлення багів, внесення змін на сайті, забезпечення безпеки тощо. Краще мати власну постійну команду.

Спосіб 3: Відкриті CMS

Системи управління вмістом (CMS) з відкритим доступом, такі як WordPress або Joomla, використовуються підприємцями всього світу для створення інтернет-магазинів.

Детальніше про відкриті CMS:

  • Витрати: Часто створення сайту безкоштовне, але додаткові плагіни та модулі для розширення функціоналу можуть бути платними, тому розрахувати точну вартість майбутнього сайту дуже важко.
  • Час на запуск проєкту: Використання готових рішень дозволяє скоротити час на запуск у порівнянні з індивідуальною розробкою.
  • Функціональність: Можливо вносити будь-які необхідні зміни, встановлюючи відповідні плагіни та розширення. Але оскільки плагіни створюються різними розробниками по всьому світу, часто елементи конфліктують між собою та утворюють баги.
  • Обслуговування: Хоча інтерфейс буде «дружнім» та зрозумілим для користувачів, внутрішнє управління таким сайтом викликає труднощі. Вам потрібно мати певні знання та навички для самостійного обслуговування сайту або наймати для цього спеціалістів.

Підбиваємо підсумки

Вибір способу створення інтернет-магазину залежить від потреб вашого бізнесу, бюджету та наявності у вас технічних навичок. Індивідуальна розробка дозволяє досягти найвищого рівня унікальності та функціональності, але вимагає значних витрат. Відкриті CMS — більш доступний варіант, але потребує технічної підкованості та пошуку відповідальних фахівців для обслуговування. SaaS-платформи наразі є найбільш бюджетним та зручним шляхом для малого та середнього бізнесу.

Таким чином, кожен спосіб має свої переваги та недоліки, тому варто ретельно аналізувати ваші бізнес-цілі та можливості перед прийняттям рішення.

Наш Instagram
Приєднуйтесь до нас в мережі Instagram
Підписатися
Instagram