Performance Max - розумна рекламна кампанія, що працює на основі штучного інтелекту, що прийшов на заміну Google Shopping. Секрет успіху в розміщенні оголошень по всій рекламній мережі Google, розумних сигналах (підказка Google на основі ключових запитів та інтересів аудиторій), автоматичному підборі ставок та ремаркетингу.
Кампанія Performance Max найкраще підходить у таких випадках:
- у вас є певні рекламні цілі та цілі конверсій (наприклад, збільшення обсягу онлайн-продажів, пошук потенційних клієнтів тощо);
- ви хочете максимально підвищити ефективність кампанії, не обмежуючи показ реклами одним каналом;
- ви хочете використовувати всі рекламні канали Google у межах однієї кампанії;
- ви хочете додатково підвищити цінність конверсії та охопити ширшу аудиторію, ніж дозволяють стандартні кампанії у пошуковій мережі.
Налаштування однієї кампанії Performance Max включає такі кроки:
- Аудит та підготовка сайту
Для реєстрації і проходження модерації в Google Merchant Center (Гугл Мерчант Центр) необхідно виконати низку вимог Google.
Даємо рекомендації та впроваджуємо їх для успішної реєстрації інтернет-магазину. - Аналіз конкурентів
Дивимося у видачі основних 3-5 конкурентів та визначаємо їх сильні/слабкі сторони. - Реєстрація та налаштування всіх потрібних сервісів Google
- Google Ads
- Google Tag Manager
- Google Analytics 4
- Google Merchant Center (Створення фіда для GMC)
- Google Search Console
- Прив'язка акаунтів один до одного
- Підготовка зображень
Створення різноманітних креативів для кампаній Performance Max.
- Текстові оголошення
- Підбір семантичного ядра (семантика) - всі можливі фрази та слова, за якими можна знайти продукт/послугу.
- Створення 5 коротких заголовків, 5 довгих заголовків та 5 описів на 1 кампанію.
- Визначення рекламного бюджету для кампаній та стратегій призначення ставок. - Аудиторії
Збір аудиторій для показів на основі інтересів, сайтів-конкурентів, додатків, ключових слів. - Розширення
Створення розширень для оголошень: телефони, додаткові посилання, уточнення, адреса тощо. - Підключення товарних фідів (зазвичай укр та рос)
Вибір товарів для показу в кампанії (як правило, 1 категорії). - Перевірка всіх бізнес-процесів
ОПТИМІЗАЦІЯ PERFORMANCE MAX
Після 1,5-2 тижнів роботи кампаній Перформанс Макс робимо оптимізацію для:
1. Заголовків та описів.
2. Стратегії призначення ставок (якщо достатньо даних).
Де показується реклама Performance Max
1. YouTube - рекламні ролики та банери (реклама відео в гугл).
2. Display - на сайтах новин та погоди.
3. Search - у пошуковій видачі.
4. Discover - банери та оголошення в YouTube, Gmail та стрічці.
5. Gmail - на вкладках "Соцмережі", "Промоакції" над повідомленнями, в папці "Вхідні" пошти Gmail (реклама у gmail).
6. Google Карти - дозволяє залучати потенційних клієнтів, які знаходяться неподалік вашого закладу або офісу (google maps реклама).