Пошукові кампанії Google Ads
Контекстна реклама – (пошукова реклама Гугл) один з найбільш популярних і ефективних видів реклами в Інтернеті для залучення прямих продажів на сайт. Її суть підібрана в залежності від інтересів кожного конкретного користувача: які запити він вводив, які сайти відвідував, якій тематиці більше приділяв уваги. Саме через це вона і називається контекстною.
Як виглядає контекстна реклама?
- Заголовок доносить основну пропозицію і відповідає на пошуковий запит клієнта.
- Посилання містить ключове слово і emoji для яскравого виділення оголошення серед інших.
- В оголошенні показується номер телефону, на який можна натиснути з мобільної версії.
- Адреса компанії синхронізується з Google Мій Бізнес.
- В оголошенні показується номер телефону, на який можна натиснути з мобільної версії.
- Саме оголошення із закликом до дії.
Що входить в послугу контекстна реклама?
- Реклама в пошуковій видачі Google - реклама за ключовими словами в пошуку Google.
- Ремаркетинг - повернення відвідувачів на сайт з метою здійснення покупки.
Ми аналізуємо специфіку трафіку, складаємо семантичне ядро, аналізуємо переваги ваші і конкурентів. Складаємо УТП (унікальну торгову пропозицію). Запускаємо базові рекламні кампанії ремаркетингу. Будуємо рекламні кампанії так, щоб отримати максимальну конверсію і при цьому витратити якомога менше бюджету!
Налаштування контекстної реклами займає приблизно 5-7 робочих днів. Витрати часу залежать від обсягу рекламних кампаній.