Навіщо оптимізувати сторінки категорій та підкатегорій?
Окремі сторінки категорій та підкатегорій можна оптимізувати під пошукові запити. Така потреба виникає тоді, коли є необхідність розширити список ключових слів, за якими користувачі знаходять ваші товари та послуги, а всі сторінки на сайті вже зайняті іншими запитами. Для цього потрібно прописати релевантні теги: title, description та Н1, але головною умовою створення таких сторінок є група товарів, які об'єднані загальною характеристикою. Наприклад, за кольором. А за бажанням досягти максимального результату - розмістити seo-текст.
Пресети фільтрів
Пресети фільтрів – це інструмент, за допомогою якого з будь-якої сторінки фільтрів можна зробити посадкову сторінку з ЧПУ-адресою (наприклад, /svitlodiodni-strichky-dlia-steli), оптимізовану під певну групу запитів.
Опис послуги:
Проводимо аудит сайту;
Збираємо пошукові запити для посадкових сторінок;
Створюємо додаткові сторінки;
Прописуємо title, description та Н1 на основі пошукових запитів;
Створюємо seo-текст (до 1500 знаків), до якого входять ключові слова.
Якого результату очікувати?
Після того, як ми зібрали всі запити і створили для кожної групи окрему сторінку, очікуваний результат — збільшення органічного трафіку.