Було:
В січні 2021 року до нас звернувся клієнт, в якого основними каналами продажу було декілька магазинів на різних платформах, в тому числі Пром. Клієнт обрав один з своїх сайтів для налаштування реклами. Ми провели аудит, та виявили декілька зауважень стосовно його юзабіліті та рекомендацій щодо проходження модерації в Google Merchant Center, оновили дизайн, пропрацювали контентну частину(дві мовні версії сайту).
Основна мета клієнта — створення додаткового каналу продажів та збільшення доходу.
Стало:
Налаштували та запустили низку кампаній Google Ads:
- Google Shopping
- Пошукові
- Ремаркетинг Google
- Performance Max
Показники
Зріст продажів та дзвінків у сезон (в данній ніші є сезонність)
Кількість контактів у сезонний місяць (квітень): 450
Замовлень через кошик: 52
Продажі здійснюються в більшості за телефоном.
Якщо ви бажаєте збільшити продажі за допомогою інтернет-реклами Google Ads та Facebook Ads, обирайте наші «Послуги».